Kursplan

Introduktion till Unreal Motor 5 (UE5)

Konfigurera och installera UE5

Konfigurera utvecklingsmiljön och projektet

UE5 Material och marknadsplats

UE5 Grundläggande om belysning och Lumen Lighting Engine

Nanite virtualiserad geometri

Använder UE5 Integrerad med Quixel Bridge och Megascans

Att bygga en virtuell värld

Designa visuella element och grafik

Rendering

Skapa visuella effekter

Programming och Blueprint Visual Scripting

Karaktärsförflyttning och Animation

UE5 Metamänniska Animation

Arbeta med ljud och media

Ställa in en produktionspipeline

Optimering och testning

Emballage

Släppa och dela projekt

Sammanfattning och nästa steg

Krav

  • Grundläggande kunskaper om spelutveckling

Publik

  • Spelutvecklare
  • Speldesigners
  • Animatörer
 14 timmar

Antal deltagare


Price per participant

Upcoming Courses

Relaterade Kategorier